söndag 16 februari 2014

Snart dags för Gudinneretreat!

Kära Gudinnor!

Nu är det snart dags för min älskade Gudinneretreat... Ser mycket fram emot detta i år... dessutom blir  vi för varje år ett gäng underbara fina Gudinnor som lär känna varandra mer och mer... Den djupare systerskap jag sett framför mig förverkligas mer och mer... och det ska bi helt ljuvligt att än en gång få vila i den varma famnen av  systrar. Hur jag än försöker att beskriva denna retreat så går det inte helt... den behöver UPPLEVAS... men jag lägger ändå ut detta youtubeklipp...

Anmälan är nu senast 20:e februari!

Den senaste tiden har inneburit en djup resa för  mig...  Nu känns det som allt  ljusnar igen ... en dag kanske jag delar lite mer om den resan eller i alla fall vad som kom ut av den... Men just nu vill jag bara varmt välkomna dig till Gudinneretreaten... och om du inte kan delta i år så tror jag  att jag kommer fortsätta med detta...

Varm Kram och varmt väkommen!  Anne

4 kommentarer:

  1. Äntligen... åter ett kärt inlägg här i detta sköna kärleksrum :-)
    Det klart du komner att fortsätta med dessa fina, underbara retreater ... Det är ju din verkliga "bäbis" .... eller?!
    Även om jag själv inte väljer att delta så mycket i år, så känner jag redan en vacker och mycket värdefull förväntan i luften ända hen till mig ... ( bor/lever och verkar nära Mundekulla ju).
    Jo ... att delta på din gudinneretreat är bland det bästa man själv kan ge sig, man själv kan investera i sig själv och uppleva tillsammans med andra kvinnor <3!!
    Allra varmast önskar jag hela retreaten och alla deltagare riktigt underbara dagar tillsammans och i var och ens innersta rum fina och värdefulla insikter!!
    I år är ju dessutom retreatens program så fulländat ...
    Kraaaaam och kärleksfull omfamning Anita

    SvaraRadera
  2. Nu hittade jag ditt fina inlägg här kära Anita! Varmt tack för idag och alla förberedelser... det var så skönt och fint att ha dej här bara med din lugn och värme... och varmt tack för underbar behandling och mycket fin gåva... Känns så fint att läsa dina positiva värmande rader om retreaten och jag är så glad att du kan vara med en tid i alla fall...hälsa nu lilla kattungen och ha det så bra tills vi ses. Stor Kram Anne

    SvaraRadera
  3. Hej Anne!
    Jag saknar ditt bloggande så mycket. Kikar in här lite då och då men nu var det ett tag sedan du skrev. Tycker din blogg ger så mycket ljus, värme och harmoni så det vore så roligt om du ville fortsätta. Många kramar

    SvaraRadera
  4. Tack fina Lovisa! Jag har tagit lite paus men dina rader ger mig inspiration så det kommer nog lite snart... varm kram till dej och tack för inspiration. Anne

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du ger dig tid att kommentera. Du som inte har en egen blogg eller googlekonto kan i rutan "Kommentera som" välja: Namn och webbadress (funkar nog även utan webadress), eller Open ID eller Anonymt.
Hoppas det fungerar annars får du prova dej fram !
Varmt tack, din feedback betyder mycket för mig... Anne Solveig